Snežana S.Babić-Kekez

Име, средње слово, презиме

СНЕЖАНА С.БАБИЋ-КЕКЕЗ

Звање

Доцент

Назив институције у  којој наставник ради са пуним радним временом и од када

Универзитет у Новом Саду

Природно-математички факултет, Департман за хемију, биохемију и заштиту животне средине

од 15.5.2012.

Ужа научна односно уметничка област

Педагогија

Академска каријера

 

Година

Институција

Област

Избор у звање

2009.

2012.

Технички факултет „Михајло Пупин“

ПМФ, Департман за хемију

Педагогија- дидактика

Педагогија

Докторат

2008.

Филозофски факултет, Одсек Педагогија

педагогија

Магистратура

2000.

Технички факултет „Михајло Пупин“

Педагогија-систем обр

Диплома

1986.

Филозофски факултет, Одсек Педагогија

Педагогија-школска

Списак предмета које наставник држи на студијама првог и другог нивоа

 

назив предмета  

 

Назив студијског програма, врста студија

Часова активне наставе

по акредитацији

у текућој школској години

1.

Педагогија

Основне

4

4

Репрезентативне референце (минимално 5 не више од 10)

  1.  

Бабић-Кекез, С. (2012), Didactica Slovenica (Pedagoška Obzorja), 27/2012, 158-171,.

  1.  

Бабић-Кекез, С. (2013), Зборник Матице српске за друштвене науке, Нови Сад,142,  1/2013,119-128.

  1.  

Хрин,Т.;Миленковић,Д.;Бабић-Кекез,С.;Сегединац,М.(2014),Croatian Journal of Education, 16(3, sp.ed.), 175-209.

  1.  

Бабић-Кекез, С. (2009): Образовне потребе у функцији развоја компетенција за одговорним родитељством,Вршац,стр.197.

  1.  

Бабић-Кекез, С.;Тасић,И.(2012):Дидактика,Универзитет у Новом Саду,стр.155.

  1.  

Бабић-Кекез,С.; Перић-Пркосовачки,Б. (2014), Основи педагогије, Универзитет у Новом Саду, Медицински факултет ,Нови Сад,стр.140.

  1.  

Бабић-Кекез, С. (2013): Стандардизација у неформалном образовању као (пред)услов квалитета, У: Образовни систем и вредности из угла плурализма и аутономије личности, Педагошко друштво Војводине, Нови Сад, стр.233-251.

  1.  

Бабић-Кекез,С. (2011): Плуралности у демократичности-између прокламованог и стварног,У:Плурализам у образовању-домети и огранчења, Филозофски факултет, Нови Сад, 149-169.

  1.  

Бабић-Кекез,С. (2009), Педагогија,2/09, Београд,269-275.

  1.  

Бабић-Кекез,С.,Стојшић,И.;Томић,Ј.;Маричић,О. (2015), Педагогија, 1/15, 17-38.

Збирни подаци научне, односно уметничке и стручне активности наставника

Број картона научног радника: APVNT 3600

Укупан број цитата

3

Укупан број радова са SCI (SSCI)   листе

3

Тренутно учешће на пројектима

Домаћи  1

Међународни 

Други подаци које сматрате релевантним:

2011.Министарство просвете и науке РС, Радна група за израду Нацрта Закона о образовању одраслих (члан);2010-2012.Министарство просвете и науке РС ,Комисија за акредитацију програма стручног усавршавања запослених у образовно-васпитним установама, Радна група заваспитни рад и општа питања наставе (председник); 2002-2012. Савет за образовање АП Војводине (члан).