Ljiljana Knežević

Име и презиме

Љиљана Кнежевић

Звање

Дoцент

Назив институције у којој наставник ради са пуним радним временом и од када

Природно-математички факултет, Нови Сад,  2.9.1996.

Ужа научна односно уметничка област

Научна област: Cтрани језик (Eнглески језик)

Академска каријера

 

Година

Институција

Област

Избор у звање

2015.

Природно-математички факултет

Cтрани језик-Eнглески језик

Докторат

2013.

Филозофски факултет, Нови Сад

Енглески језик

Специјализација

 

 

 

Магистратура

2002.

Филозофски факултет, Нови Сад

Енглески језик

Диплома

1996.

Филозофски факултет, Нови Сад

Eнглески језик

Списак предмета које наставник држи на студијама првог и другог нивоа

 

назив предмета  

Bрста студија

 

 

1.

Енглески језик Б1-Б2

Основне академске; Интегрисане основне и мастер  академске студије

 

2.

Енглески језик А1-А2

Основне академске; Интегрисане основне и мастер  академске студије

 

3.

Енглески језик Б1

Основне академске

 

4.

Енглески језик Б2

Основне академске

 

5.

Енглески језик 1

Основне академске

 

6.

Енглески језик 2

Основне академске

 

Репрезентативне референце (минимално 5 не више од 10)

  1.  

Кнежевић, Љ. (2009) English for Specific Academic Purposes:Biology, Ecology, Chemistry, Нови Сад: Природно-математички факултет, Департман за биологију и екологију

  1.  

Кнежевић, Љ. и Халупка-Решетар, С. (2015) The influence of orientation and perceived language competence on ESP students’ willingness to read, ESP Today, 3/1, 64-82

  1.  

Халупка-Решетар, С. и Кнежевић, Љ. (2015) Корелација иѕмеђу спремности за писање на енглеском језику и оријентације ка учењу код студената друштвених и природних наука, Језици и културе у времену и простору 4/2, (С. Гудурић и М. Стефановић,ур.), Нови Сад: Филозофски факултет, стр. 211-226

  1.  

Кнежевић Љ. (2014) Развијање вештине усменог излагања у настави страног језика на факултету, Настава и васпитање 1, Београд: Педагошко друштво Србије, стр. 107-120

  1.  

Кнежевић, Љ. и Халупка-Решетар, С. (2014) Спремност за комуникацију и оријентација ка учењу енглеског језика код студената природних и друштвених наука, Афективна димензија у настави енглеског језика (Б.Радић-Бојанић, ур.), Нови Сад: Филозофски факултет, стр. 143-161

  1.  

Кнежевић, Љ. (2013) Ефекти развијања вештине усменог излагања у оквиру наставе енглеског језика струке, Актуелне теме енглеског језика науке и струке у Србији, (Н. Силашки и Т. Ђуровић, ур.), Београд: Центар за издавачку делатност Економског факултета, стр. 201-214

  1.  

Кнежевић, Љ. (2012) Когнитивне и метакогнитивне стратегије у функцији боље организације усмених излагања студената, Стратегије и стилови у настави енглеског језика, (Б.Радић-Бојанић, ур.), Нови Сад: Филозофски факултет, стр. 59-72

Збирни подаци научне, односно уметничке и стручне активности наставника

Укупан број цитата

 

Укупан број радова са SCI (SSCI) листе

 

Тренутно учешће на пројектима

Домаћи -

Међународни -

Усавршавања

САД, летњи програм Универзитета Илиноис у Урбани, 2000.