Име и презиме
|
Љиљана Кнежевић
|
Звање
|
Дoцент
|
Назив институције у којој наставник ради са пуним радним временом и од када
|
Природно-математички факултет, Нови Сад, 2.9.1996.
|
Ужа научна односно уметничка област
|
Научна област: Cтрани језик (Eнглески језик)
|
Академска каријера
|
|
Година
|
Институција
|
Област
|
Избор у звање
|
2015.
|
Природно-математички факултет
|
Cтрани језик-Eнглески језик
|
Докторат
|
2013.
|
Филозофски факултет, Нови Сад
|
Енглески језик
|
Специјализација
|
|
|
|
Магистратура
|
2002.
|
Филозофски факултет, Нови Сад
|
Енглески језик
|
Диплома
|
1996.
|
Филозофски факултет, Нови Сад
|
Eнглески језик
|
Списак предмета које наставник држи на студијама првог и другог нивоа
|
|
назив предмета
|
Bрста студија
|
|
1.
|
Енглески језик Б1-Б2
|
Основне академске; Интегрисане основне и мастер академске студије
|
|
2.
|
Енглески језик А1-А2
|
Основне академске; Интегрисане основне и мастер академске студије
|
|
3.
|
Енглески језик Б1
|
Основне академске
|
|
4.
|
Енглески језик Б2
|
Основне академске
|
|
5.
|
Енглески језик 1
|
Основне академске
|
|
6.
|
Енглески језик 2
|
Основне академске
|
|
Репрезентативне референце (минимално 5 не више од 10)
|
-
|
Кнежевић, Љ. (2009) English for Specific Academic Purposes:Biology, Ecology, Chemistry, Нови Сад: Природно-математички факултет, Департман за биологију и екологију
|
-
|
Кнежевић, Љ. и Халупка-Решетар, С. (2015) The influence of orientation and perceived language competence on ESP students’ willingness to read, ESP Today, 3/1, 64-82
|
-
|
Халупка-Решетар, С. и Кнежевић, Љ. (2015) Корелација иѕмеђу спремности за писање на енглеском језику и оријентације ка учењу код студената друштвених и природних наука, Језици и културе у времену и простору 4/2, (С. Гудурић и М. Стефановић,ур.), Нови Сад: Филозофски факултет, стр. 211-226
|
-
|
Кнежевић Љ. (2014) Развијање вештине усменог излагања у настави страног језика на факултету, Настава и васпитање 1, Београд: Педагошко друштво Србије, стр. 107-120
|
-
|
Кнежевић, Љ. и Халупка-Решетар, С. (2014) Спремност за комуникацију и оријентација ка учењу енглеског језика код студената природних и друштвених наука, Афективна димензија у настави енглеског језика (Б.Радић-Бојанић, ур.), Нови Сад: Филозофски факултет, стр. 143-161
|
-
|
Кнежевић, Љ. (2013) Ефекти развијања вештине усменог излагања у оквиру наставе енглеског језика струке, Актуелне теме енглеског језика науке и струке у Србији, (Н. Силашки и Т. Ђуровић, ур.), Београд: Центар за издавачку делатност Економског факултета, стр. 201-214
|
-
|
Кнежевић, Љ. (2012) Когнитивне и метакогнитивне стратегије у функцији боље организације усмених излагања студената, Стратегије и стилови у настави енглеског језика, (Б.Радић-Бојанић, ур.), Нови Сад: Филозофски факултет, стр. 59-72
|
Збирни подаци научне, односно уметничке и стручне активности наставника
|
Укупан број цитата
|
|
Укупан број радова са SCI (SSCI) листе
|
|
Тренутно учешће на пројектима
|
Домаћи -
|
Међународни -
|
Усавршавања
|
САД, летњи програм Универзитета Илиноис у Урбани, 2000.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|