Literatura
Rot, N. i Radonjić, S. Psihologija. ZUNS, Beograd, 1995. (str. 36 - 49).
Furlan, I. Primjenjenapsihologija učenja. Školska knjiga, Zagreb, (str. 49 - 55, 75 - 81, 100 - 108).
Rosandić, P. (prir.) Učenje s razumevanjem. Pedagoška psihologija. Autorizovana skripta, UF, Beograd. (str. 8 -48).
Ivić, I. Priroda aktivnosti učenika u aktivnoj nastavi/učenju. Iz Ivić, I, Pešikan, A, i Antić, S. Aktivnoučenje. Institut za psihologiju, Beograd, 1997. (str. 133 - 148).
Trebješanin, B. i Šefer, J. Motivacija učenika. Iz Učitelj u praksi. Republički zavod za unapređenje vaspitanja i obrazovanja, Beograd, 1991. (str. 72 - 75).
Gage & Berliner. Motivacione tehnike u nastavi (sažeti pregled)
Havelka, H. Ocenjivanje učenika. Iz Havelka, N. Učenik i nastavnik u obrazovnom procesu. ZUNS, Beograd,2000.(164-185).
Havelka, N. Koje aktivnosti čine ulogu nastavnika? Iz Havelka, N. Učenik i nastavnik u obrazovnom procesu.ZUNS, Beograd, 2000. (str. 123 - 137).
Grupa autora. Kultura kritičkog mišljenja. Izvod iz bazičnog priručnika. Institut za psihologiju i Most,Beograd, 2004.
Gordon, T. Kako bitiuspešan nastavnik. Kreativni centar, Beograd, 1998.
|