Kompetencije diplomiranih studenata
Savladavanjem studijskog programa student stiče sledeće opšte sposobnosti:
- logičnog mišljenja, formulisanja pretpostavki i izvođenja zaključaka
- plasiranja i publikovanja različitih naučnih i stručnih informacija, davanje mišljenja i razmenjivanje ideja
- za samostalni i timski istraživački rad
- planiranja i izvođenja eksperimenata
- za naučno zasnovanu interpretaciju eksperimentalnih podataka
- efikasne naučne komunikacije
- za rukovođenja istraživačkim timovima
- za formiranje stava o neophodnosti permanentnog usavršavanja
Savladavanjem studijskog programa student stiče sledeće predmetno-specifične sposobnosti:
- za primenu i razvoj profesionalnih znanja i vrednosti: stručnih (u okvirima užih bioloških disciplina), pedagoško-psiholoških i metodičko-didaktičkih disciplina
- planiranja, programiranja i upravljanja nastavom i učenjem biologije
- za primenu informaciono-komunikacionih tehnologija u nastavi biologije
- za ovladavanje procesima, metodama, postupcima i tehnikama istraživanja u nastavi biologije i obrazovanju u celini
- upoznavanja, ocenjivanja i napredovanja učenika
- komunikacije i interakcije sa učenicima, roditeljima, kolegama i lokalnom zajednicom
- planiranja i evaluacije sopstvenog kontinuiranog profesionalnog razvoja
- sposobnost prenošenja znanja iz oblasti biologije na pedagoško i metodološki stručnom nivou u osnovnom i srednjem obrazovanju;
Opis ishoda učenja
Ishod procesa učenja je stručnjak sa naprednim akademskim obrazovanjem koji poseduje značajno proširena i produbljena znanja u odnosu na znanje stečeno na osnovnim akademskim studijama kao i integrisano znanje neophodno za razumevanje naučne osnove iz oblasti biologije i sa razvijenim kompetencijama za prenošenje znanja iz oblasti biologije na pedagoško i metodološki stručnom nivou u osnovnom i srednjem obrazovanju.
|