Jovana Milutinović
| Ime i prezime |
Jovana J. Milutinović |
| Zvanje |
docent |
| Naziv institucije u kojoj nastavnik radi sa punim radnim vremenom i od kada |
Filozofski fakultet, Univerzitet u Novom Sadu, Novi Sad, zaposlena od 1.09.2001 godine. |
| Uža naučna odnosno umetnička oblast |
Pedagogija |
Akademska karijera
|
| |
Godina |
Institucija |
Oblast |
| Izbor u zvanje |
200 7 |
Filozofski fakultet, Novi Sad |
Pedagogija |
| Doktorat |
2007 |
Filozofski fakultet, Novi Sad |
Pedagogija |
| Specijalizacija |
|
|
|
| Magistratura |
2003 |
Filozofski fakultet, Novi Sad |
Pedagogija |
| Diploma |
1995 |
Filozofski fakultet, Novi Sad |
Pedagogija |
Reprezentativne reference (minimalno 5 ne više od 10)
|
| |
Milutinović, J. (2003) Humanističkipristupvaspitno-obrazovnojulozimuzeja. Novi Sad : Savez pedago š kih dru š tava Vojvodine ; Vr š ac : Vi š a š kola za obrazovanje vaspita č a. |
| |
Milutinović, J. (2008) Futurološka dimenzija ciljeva obrazovanja i učenja. Pedagogija. God. LXIII Br. 1. 41 – 49. |
| |
Milutinovi ć, J. (2008 ) Ciljeviobrazovanjaiučenjausvetludominantnihteorijavaspitanja 20. veka. Novi Sad. Savez pedagoških društava Vojvodine. |
| |
Milutinović, J. (2009) Različiti pristupi kvalitetu obrazovanja. ZbornikMaticesrpskezadruštvenenauke. Sveska 128. 75 – 88. |
| |
Milutinović, J. (2009) Dalton plan – koncepcija i modifikacija. Pedagogija. LXIV, Br. 1. 23-34. |
| |
Milutinović, J. (2009) Progresivizam u obrazovanju : teorija i praksa. Zbornikinstitutazapedagoškaistraživanja. Vol. 41. Br. 2. 264 – 283. |
| |
Milutinović, J. (2010) Teorije o ukidanju škole – mogućnosti i ograničenja. Pedagogija. God. LXV, Br. 1. 5 – 17. |
| |
Gajić, O., Milutinović, J. (2010) Intercultural dialogue in education: critical reflection in the museum context, Odgojne znanosti (Educational Sciences), Vol. 12, br. 1 (19), 151–165. |
| |
Milutinović, J., Gajić, O. (2010) Intercultural Dialogue in the Museum Context, Us-China Education Review, Vol. 7, No. 7 (serial No. 68), 30–42. |
| |
Milutinović, J. (2011) Alternative u teoriji i praksi savremenog obrazovanja – put ka kvalitetnom obrazovanju, Novi Sad: Savez pedagoških društava Vojvodine; Vršac: Visoka škola strukovnih studija za obrazovanje vaspitača „Mihailo Palov”. |
Zbirni podaci naučne, odnosno umetničke i stručne aktivnosti nastavnika
|
| Broj kartonanaučnog radnika: APVNT 500 |
| Ukupan broj citata |
7 citata |
| Ukupan broj radova sa SCI ( SSCI ) liste |
1 |
| Trenutno u češće na projektima |
Domaći : 3 |
Međunarodni 1 |
| Usavršavanja |
Učešće na mnogim domaćim i međunarodnim skupovima. |
|
|